Re: co wybrac: P4 czy AthlonXP?

Autor: Piotrek (tego_at_konta.nie.ma)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 14:39:22 MET

> Intel? Niewyplacalny? Jesli juz jakis producent procesorow mialby
> splajtowac, to predzej bedzie to AMD, niz Intel.

A to niby dlaczego?
Pomysl troche jak normalny czlowiek - po co ktos ma kupowac 4x
drozsze gowno jakim jest P4 jesli moze kupic tanszy i wydajniejszy
a przy dobrej konfiguracji rownie stabilny procesor jakim jest Athlon ?

Moje zdanie podobne jest do zdania kolegi Teo z posta wyzej, ale
z ta roznica, iz wydaje mi sie ze intel stanie sie podobny do Cisco lub
SiliconGraphic lub Mac'a - ktorzy robia wszystko w jednym i to nie
kompatybilne z innymi systemami. AMD stanie sie bardziej popularny
na swiecie / wsrod normalnych ludzi a Intel zacznie robic drogie,
specyficzne i niestandardowe urzadzenia dla duzych korporacji itp.

Koniec intela juz sie rozpoczal po wprowadzeniu P-IV.

pozdrawiam
piotrek