Re: Celek 700 na ATC 6220 (BX) poleci??

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 12:36:19 MET

Użytkownik Marcin <msosnowski_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5qirq$55r$1_at_news.tpi.pl...
> W opisie nic o tym nie ma ale to fajna stabilna płytka (bx) mnoznik niby
> tylko x6 ale wczesniej mialem jakiegos pcChipsa 726 i niby byl tez do 450 a
> 700 śmiga. Czy to ma szanse chodzic?? (Asus na Bx chyba tyle pociagnie)

Naprawdę udało Ci się puścić na M726 Celka700 na przejściówce fcpga-slot ?
Na ile podniosłeś napięcie na przejściówce ?
Max ile ja próbowałem na niej instalować to P3-500.

A co do ATC to sprawdź w manualu od ilu daje napięcie (chyba od 1.8V )

PeJot