Re: Uszkodzony RAM?

Autor: Oriano (pruchniewicz_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 00:12:26 MET

Użytkownik Grzegorz Kurczyk <grzegorz_at_control.slupsk.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a5rfa7$mul$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Oriano" <pruchniewicz_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nowy
> cos
>
> Witam
> Czy masz obsadzone wszystkie te RAM-y? Spróbuj odpalić kompuer tylko na
tej
> nowej kości. Przyczyną takiego zachowania komputera może być wadliwy RAM,
> albo "niekompatybilny" z płytą głowną.

*** Mam tylko jedna kosc. Problemy pojawiaja sie takze przy uruchomieniu
Windowsa. Jak mam rozumiec, ze RAM jest niekompatybilna z moja plyta glowna?

Pamiec jest zwykla SDRAM 256 (PC 133), a plyta ATX (Chaintech CT-6VIA5T).

Oriano