Re: Modem Zoltrix Spirit - problem

Autor: Grzegorz Kurczyk (grzegorz_at_control.slupsk.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 22:13:44 MET

Użytkownik "Łukasz" <luklab_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> Mam modem Zoltrix HCF Spirit 56 i niestety bardzo czesto zrywa mi
> polaczenia. Nie wiem co jest tego przyczyna. Zmienialem juz sterowniki,
> probowalem roznych ustawien w Win (wer. 98 SE). Sterowniki do modemu nie
> umozliwiaja mi wyboru POlski jako kraju z ktorego dzwonie (jest tam USA,
> Kanada, Meksyk, Japonia, Tajwan).
Witam
Te ustawienia nie mają praktycznie znaczenia. Obawiam się, że masz kiepską
linię telefoniczną i ten prosty modem sobie nie radzi. Spróbuj z jakimś
innym modemem, najlepiej zewnętrznym. Aha jeszcze jadno. Jaki masz sprzęt
(procesor/pamięć)? Te modemy pracują w znacznej części programowo i dość
mocno obciążają procesor podczas transmisji.

--
Pozdrawiam
Grzegorz