Re: UDMA 100+Maxtor 40+VIA=problemy?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 20:39:44 MET

akarso <akarso_at_femur.pl> wystukał (news:3C80CFEE.2030107_at_femur.pl):

> Sytuacja przdstawia sie nastepujaco - niedawno skladalem kompa:
> Athlon 1Gh, Epox KH8AL na VIA KT266A i in. pierdolki, w tym dysk
> Maxtora 40Gb/7200. Mam tez w sasiednim pokoju stary komputer: Cel

Pewnie Ci za wiele nie pomoge, ale mam w tej chwili podpiete 2 takie
dyski (wprawdzie jako ATA 133, ale to chyba bez znaczenia) i sa
wyraznie szybsze od Fujitsu (Quantuma nie posiadam). Podlaczone sa do
HPT372, ale na IDE z VIA KT266A tez chodzily bez problemu. Sprobowalbym
na Twoim miejscu zmienic sterownik do kontrolera zewnetrznego. Jezeli
zas korzystasz z wbudowanego, to cos nie gra - dysk powinien byc
widziany jako IDE.
Pozdrawiam
Egghead