Re: Wydajny serwer Linuxowy

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 19:56:03 MET

begin Michał Kaczorowski napłodził(a):

> Wlasnie sie w to bawie teraz ...
> Zmieniam pola indeksowane typy int(11) na smallint(5) - moze to
> troszczeke pomoze.

brawo , to jest dopiero zdrowe podejscie :)
(az sie zaczynam zastanawiac czemu ja na to nie wpadlem ... a wiem nie
jestem norlmalny :P)

> Wlasnie sprawdzilem obecny sprzet: Plyta ASUS P3B-F

no swiat i ludzie , wsadzasz wszystko co jest coppermine Intela.
Gdymym osobisie mial wybierac pomiedzy P3 866 a celeronem 1.1 to to sam
nie wiem (roznica szyny i cache kontra mhz), trzeba by to sprawdzic w
twoim zastosowaniu , roznica w cenie 2krotna

> (musze doczytac czy da rade wstawic tutaj szybszy procesor,
> ewentaulnie wiecej pamieci).

jesli to jest sortowane i jest tego duzo to sie w cache proca raczej
nie miesci i szybki chipset z DDRami mogl by pomuc (piszac to mysle o
AMD :P), to tez wartpo by oczywiscie sprawdzic przed zakupem

Zawsze mozesz pozyczyc od kogos kompa na 1-2 dni zghostowac tam swoj
server na szybko dla kilku testow. Bylo by to calkiem ciekawe
porownanie.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod