Uszkodzony RAM?

Autor: Oriano (pruchniewicz_at_wp.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 18:58:48 MET

Witam wszystkich Grupowiczow serdecznie!

Dotychczas mialem 128 RAMu w dwoch kosciach po 64MB (jedna PC-100, druga P
C-133). Dzisiaj kupilem 256 RAM-u (PC-133) w jednej kosci i mam jakies dzi
wne problemy z komputerem. Po odpaleniu Windowsa niby wszysko jest OK, ale
jak odpale jakies wymagajace gierki (np. Unreal, Solider of Fortune itp.),
to komputer mi sie zawiesza i pomaga tylko reset. Co jest tego powodem? Nowy
RAM? Czy moze to oznaczac, ze kosc pamieci jest uszkodzona? A moze musze cos
pogrzebac w BIOS-ie? Czy fakt, iz drugi slot (na plycie sa tylko dwa) na p
amiec RAM jest teraz pusty moze powodowac te komplikacje?

Reszta kompa to:

Celeron 800 MHz
Plyta glowna Chaintech ze zintegrowanym dzwiekiem (chipset VIA)
GeForce2 MX-400 64MB
HD1 20 GB
HD2 4.6 GB
CD ROM LGx52