Re: dobra klawiatura

Autor: MarcinQ (marcmazz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 14:53:56 MET

Użytkownik "roki" <roki_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> bajerow).
> (Microsoft

> tzn ???

Swoja droga jak do tej pory najlepsza klawiatura jaka mi sie trafila
pochodzila od Compaq'a, zakupiona zreszta razem z serwerem. Nie znam
niestety jej part no. ale serial number we wszystkich 4 ktore widzialem
zaczyna sie od B13BC0... Klawiatura jest klasyczna, tzn. bez zadnych
ergonomicznych "przelaman", itp.

Dlaczego mi sie spodobała?

Po pierwsze bardzo przyjemnie sie na niej pisze, klawisze stawiaja dosyc
przyjemnu miekki opor. Jak nie naleze do super szybkich pisarzy, tak ta
klawiaturka tak nosi paluszki, ze jakos mimo woli zaczynam pisac coraz
szybciej (tak na marginesie do tej pory nie przypuszczalem, ze klawiatura
moze miec na to az taki wplyw).

Po drugie, co moze dla niektorych byc wada, jest cholernie ciezka ale przy
tym bardzo stabilna - nie jeździ jak oprzesz na niej ręce. Robi przy tym
wrazenie bardzo solidnej i raczej taka wlasnie jest przede wszystkim -
solidna konstrukcja. Jak sie da przed nia jakas poduszke pod nadgarstki to
miodzo sie pracuje...

Jeszcze jedna uwaga.

Widzialem tez inne klawiatury Compaq'a: lekkie i jak sie wezmie w rece to od
razy sprawiaja wrazenie badziewka. Do tego maja porabany uklad klawiszy (ze
znakiem funta brytyjskiego nad 3 i cudzyslowem nad 2 a @ obok entera - tylko
wizualnie, bo w praktyce @ dalej jest generowany przez Shift+2). Fakt faktem
twardośc i klik jest zblizony do tej ciezszej, o ktorej wczesniej pisalem.
ale to juz nie to...

MarcinQ