-dziwna-sprawa-z-polaczeniem-modemowym

Autor: Piotr Fas'y (piotrogr_at_if.pw.edu.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 13:34:41 MET

witajcie.
pisze do was z nadzieja ze mi cos wyjasnicie- pomozecie .
otoz do niedawna bylem szczesliwym modemowcem laczacym sie
przez numer dostepowy TPsa . wszystko ladnie chodzilo az pewnego dnia
polaczeine zostalo anulowane- tzn. rozlaczylo mnie.
od tamej pory gdy tylko wejde na WWW to od razu mi sie rozlacza
co jest dosc dziwne - gdy scaigam poczte lub ftpuje sie lub robie cokolwiek
innego niz
chodzenie po stronach WWW wszystko jest w porzadku...
jak myslicie? co to moze byc? jak moznaby usunac ten problem /nie formatujac
dysku;-) /
? to chyab nie jest wina modemu bo inczej rowniez przy poczcie by sie
rozlaczal...tak mi sie wydaje...
pozdrawiam
-piotro