AthlonXP i Soltek DRV4

Autor: towarzysz Vader (admin_at_nospam.nasz.rzeszow.prv.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 13:20:21 MET

Mam... mam wreszcie AthlonaXP 1700+ na plycie Soltek DRV4. Zadnych
problemow jak na razie. Oczywiscie wiem, ze moj Athlonik to w
rzeczywistosci 1467 MHz wiec nawet nie probuje z niego wiecej
wyciskac. Zadnej zwiechy od ponad dwoch godzin testow na roznych
gierach i programach.

A co do grafiki... moj slot AGP jest zapchany starenka karta RivaTNT
8MB!!! I dziala jak na razie, nie popalilo mi zlacza jak to niektorzy
sugerowali :-))) Ale juz ostrze sobie pazurki na Radeona 8500...
czekam tylko, kiedy wersje 128 MB beda w naszym pieknym kRaju :-)
(moze ktos wie cos na ten temat?).

Od dzis z czystym sumieniem polecam plyte Solteka. I polecam rowniez
wszystkim, ktorzy maja problemy z Athlonami XP na tych plytach,
poczytanie czegos wiecej na temat tych procesorow. W szczegolnosci
polecam zapoznanie sie z faktycznym taktowaniem tychze.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/