Re: Panasonic KX-P6300

Autor: Second (second_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 12:54:22 MET

Użytkownik "Krzysztof Pierzchala" <langor_at_friends.id.pl> napisał w
wiadomości news:3C802BA1.816124EF_at_friends.id.pl...
> Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z grupy wie jak ominąć zabezpieczenie
> na bębnie ograniczające ilość wydruków na tymże.

:))) dokładnie o to samo chciałem zapytać tylko w odniesieniu do
KXP 4100. Zlewam jakość wydruku, muszę drukować dla siebie,
a nie mam zamiaru kupować bębna w cenie 3/4 nowej drukarki.
Wiem że różne modele laserówek mają różne zabezpieczenia ;
niektóre programowe ; niektóre sprzętowe (jakieś tajemnicze
bezpieczniki / kondenstatory które przepalają się / zmieniają stan
przy operacji wymiany) i odblokowują urządzenie.

Czyli podejrzewam że jakaś "złota rączka" z dobrego serwisu
drukarkowego da sobie radę.
Moze ktoś jeszcze coś podpowie albo zna namiary na takiego
magika ?.

To.