Re: Potrzebna szybka pomoc !!

Autor: Marek Wrzesinski - wrzechu (wrzechu_at_poczta.e.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 10:34:07 MET

Użytkownik "Robert Kucewicz" <rkucewicz_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Pojawil sie u mnie komputerek (oczywiscie nie moj) i niestety sa z nim
> problemy. Najpierw nie moglem go uruchomic (W98), ale stwierdzilem ze nie
ma
> systemu wiec to chyba jasne. Dalej uruchomilem scandiska a ten wykryl
bledy
> na dysku i domagal sie naprawy do zainstalowania W98. Ciekawa rzecz: otoz
> scandisk nie usunal bledow i domagal sie ich naprawy a instalator nie dal
> sie uruchomic, scandisk chcial przeniesc dane, z uszkodzonego miejsca,
gdzie
> [...]
z tego co piszesz to chyba sa to badsectory, fizyczne uszkodzenia hdd i
raczej nie mozna ich naprawic, a powstaja one na wskutek ruchu, wstrzasu
komputera podczas pracy dysku. polecam kupno hdd firmy IBM, sa one o wiele
drozsze ale nie sa w miare odporne na wstrzasy. sam mam hdd ibm, czesto
zagladam do diod z tylu kompa podczas pracy hdd i nic sie nie psuje.
-wrzechu