[OT] Operation Flashpoint ???

Autor: sebo (brzozy2_at_wp.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 10:12:05 MET

Witam !!!

mam taką sprawę otóż kupiłem sobie ostatnio oryginalną grę OF ponieważ
piracka nie chciała się uruchomić wyżuciłem na nią ponad 100zł i przychodze
do domu a tu w ten sam sposob się wykzacza otóż jak daję start game ekran
przez chwilę miga i wraca do Windowsa jaka moze być przyczyna ?? dodam ze
inne gry chodzą bez zazutu przeinstalowałem nawet Windowsa z 2000 na Me
dalej to samo.

Moja konfiguracja:

Duron 1000
K7S5A + najnowszy bios
96 MB Ram - tylko tymczasowo :(
Palit/Daytona GF2 MX400
Maxtor D740X ATA133 40GB
SCSi Initio
Modem Lucent

zainstalowany Direct 8.1 i najnowszy SIS AGP Driver probowałem z roznymi
Detonatorami !!!!!!

pleas help