Chipset KT266 = karta sieciowa ?!?

Autor: Piotrek (tego_at_konta.nie.ma)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 00:43:16 MET

Witam,

Mam plyte HotShuttle AK31 v2.0, to jeszcze ta wersja
na starszym chipsecie VIA KT-266. Od zawsze mialem
w biosie (niezaleznie od upgradeowania) opcje dotyczace
wlaczenia/wylaczenia "OnBoard LAN" oraz "OnBoard Modem",
nie wspominajac juz o audio. Audio dziala = sa wyjscia,
wzmianka w instrukcji itd..

Moja 'zagadka' jest nieco inna. Plyta ta nie ma zadnych
wejsc/wyjsc sieciowo modemowych wiec bylem przekonany
ze te opcje sa zbyteczne. Lecz gdy zmienilem na Enabled
obie opcje to system wykryl nowy modem i nowa karte
sieciowa. O co w tym chodzi? Czyzby plyty z tym chipsetem
(podobnie jak KT-266A) mialy zintegrowana karte sieciowa
i modem bez wyprowadzenia wyjsc na zewnatrz?

Pozdrawiam
Piotrek