Re: Oferta TELE2 - smiech na sali :-)

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 22:26:25 MET

Użytkownik Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:8lju7usiqn7rbspqcvtpqk3d3cr4vp944k_at_4ax.com...

[...]
> Niedlugo ma cos sie zmienic w TPSA, kolega mi mowil o
symbolicznej zlotowce
> za zalozenie SDI i abonamencie 60 zl/miesiac..
[...]

Hmm, hmm, jak by to powiedziec ... :-) Ten Twój kolega jest
przykladem osobnika dotknietego tzw. mysleniem zyczeniowym,
niestety. Wiadoma firma od jakiegos czasu nie dokonuje juz zakupu
sprzetu do HIS. Teraz "stawiaja" na Neo, niestety ... :-(
Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski