Re: CRT czy LCD????

Autor: Daniel Rutkowski (gunio_at_starnet.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 00:20:05 MET

Użytkownik "baZyl" <bazylook_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos mial moze taki dylemat? Dokonal jakiegos wyboru i moze sie ze mna
> podzielic swoimi doswiadczeniami?
> Nie wiem do konca czy kupic 19" CRT czy 15(co daje 17") LCD???
> Moze ktos uzywa LCD i moze powiedziec pare slow na jego temat. Jak to
> wyglada podczas szybkich scen ruchu w filmach, etc...
>
> pozdor
> baZyl

A ja kupilem w mediamarkt w niemczech MIRO FP176 za 650 EUR minus 11% zwrotu
w biurze tax free i za ok. 2100 zl stalem sie posiadaczem 17" panelu LCD.
Mysle ze za taka cene warto. Ostrosc b.dobra, tak jak kolega Wonder zauwazyl
nierownomierna jasnosc (na gorze mniejsza) ale nie przeszkadza to az tak
bardzo. Czas reakcji podaja 50 ms. Do filmow wystarcza w zupelnosci. W gry
nie gram. rozdzielczosc 1280x1024.
Jestem zadowolony :)
Pozdrowienia
Daniel