Tv-out

Autor: Pavlos (pavlos_at_katowice.home.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 22:34:22 MET

    Czy mógłby bym ktos odpowiedziec jak uruchomic tv-out w karcie
graficznej.
Napewno wydaje sie to wam banalne, ale dla mnie nie jest.
Gdyz majac tv-out i kabel podlaczony do telewizora to komputer nie wykrywa
nowego ekranu.
Dodam, ze mam karte Prolink Pixelview 64MB GeForce 2 Ti.
Czy moze byc tv-out zepsuty mimo iz sama karta dziala bez zarzutu?
Jak sprawdzic czy tv-out jest sprawny?
Czy moze jest to wina telewizora (mam kilkuletniego Philipsa)

pavlos,
pavlos_at_ka.home.pl