Dziwne pytanie - czy mozna zgrac na HDD z magnetofonu?

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 20:21:01 MET

Witam!
Ostatnio moj mlodszy brat zaskoczyl mnie takim wlasnie pytaniem. Czy jest
technicznie mozliwe polaczenie magnetofonu i komputera tak, zeby zgrac cos
na HDD z tasmy magnetofonowej? Tak jak to sie robi z CD-ROM-u np? Jak sie do
tego ewentualnie zabrac? Nie chodzi mi o to, jak ustawic w Windzie, zeby
wyszlo mp3, a jedynie o techniczny aspekt sprawy. Bardzo prosze o sugestie.

Pozdrawiam: Luckydar