Re: Data link

Autor: Tomasz Karasek (tkarasek_at_abc.com.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 20:02:13 MET

Robi to Prolink, niestety na swoich stronach udostępniają oprogramowanie
wyłącznie pod Win98. To nie jest taki zwykły kabelek USB. Po środku ma kostkę
z jakimś układzikiem.Po podłączeniu do komputera zostaje wykryte nowe
urządzenie i chce instalować to co poniżej. opisałem.

http://www.prolink.com.pl/produkty/usblink.htm