Re: Padl KOMP

Autor: HybridX (hybridx_at_go2.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 19:26:00 MET

Mam ten sam problem fdd nie "bootuje" ze starym biesom potrafił a z nowym
nie więc jeœli ktoœ posiada tę płytę PROSZĘ o kontakt QDI P5I437FX FMB i
BIOS inny niż 1,83 (ten właœnie ma byka..)

Pozdrawia HybridX

BTW jak można to na mail

Użytkownik "Tomek Zakręcki" <tomek_at_zakrecki.prv.pl> napisał w wiadomoœci

> "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message

> np:300

tryb