Re: plynnosc odczytu divixow ?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 18:19:07 MET

Użytkownik Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C7C17C6.BA69C2C_at_poczta.onet.pl...
> Tak też robię! Coś nie zrozumieliśmy się...
> Przypomnę: filmy DivX4 bardziej mi "skaczą", niż DivX3 - oba odtwarzane
> na ODPOWIEDNICH kodekach DivX4 na 4.12, a DivX3 na 3.11a!

Nie miałem tego na myśli, rozumiem o czym piszesz i gratuluję
ciepliwości w konwertowaniu filmów.

W sieci niektóre filmy są po prostu źle zrobione i jeszcze często uszkodzone.

Imho ogólnie ciężko jest porówanywać ze sobą filmy skodowane
w divx ze względu na różne możliwości ustawienia opcji i masę
podwersji kodeków gdzie każdy ma jakieś drobne zmiany czy poprawki
błędów a skąd można wiedzieć na której podwersji został dany avik stworzony.

PeJot