Re: Oferta TELE2 - smiech na sali :-)

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 16:05:02 MET

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl:

> Ty tak na serio?
A czy ja wygladam teraz na rozbawionego do lez? ;-)
Przeciez za tyle oni nikogo jeszcze raz NIKOGO nie znajda do podlaczenia
netu.

>Naprawde tylko TPSA? No to ROTFL na calego.
Jest jeszcze z ACN i cus tam jeszcze ale nie w calej wawce.

>Wyjedz
> chlopie z tej wsi do jakiegos miasta, w ktorym znaja takie cos jak
> internet. W takich np. Gliwicach jest z 10-12 firm oferujacych lacza
> internetowe...
O BOZE JAKIE TE GLIWICE sa do przodu :-) normalnie odmieniales moje zdanie
o zaglebiu bo do tej pory myslalem ze tam tylko co dwa tygodnie kopalnie
sie zamyka a tutaj taki SZOK - macie internet. WOW!

> Heh, stolica... :)

Noo stolica ;-)

--
Best regards