Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 14:42:41 MET

Radosław Popławski zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Nie obsługuje (instalacja czcionki nie jest rozwiązaniem, ponadto
> i tak będą niedostępne polskie znaki).

Chodzi Ci o wspisywanie? Znam conajmniej 3 sposoby:
sterownik ISO (i tak musze uzywac jak robie stronki)
pol-xnews
sygnaturowiec konwertujacy w locie z cp1250 na iso8859-2

> Mnie też, jednak tej protezy używa większość.

Jeszcze raz powiem ze jak dlamnie dla 95 procent uzytkownikow tego
programu i tak wszystko jedno

> _To nie jest rozwiązanie problemu!_

Czemu? Przeciez tak jest prosciej, wygodniej i szybciej

> Nie znasz dnia...

Ciii po jeszcze zrobi kolejna wersje "Pierwszego Polskiego czegos tam"
;)

--
    ______
___/   __ \______	 -[ marek.pierog ] - [ http://providers.pl ]