Re: prośba o poradę w kwestii kupna nagrywarki

Autor: PKd (przemek0_at_Bez.Tego.poland.com)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 23:41:22 MET

Użytkownik <wet_12_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Może i kup. W testach prawie każdy napęd dobrze wypada, a im tańszy tym
lepsze
> wyniki w testach (np. LG). Tylko w testach nic nie mówią o trwałości
napędów.
> Jeżeli sklep w którym chcesz kupić LiteOn jest blisko i nagrywarka ma 2
lata
> gwarancji to kupuj, a jeżeli nie to zastanów się nad zakupem Teac'a.
> ===================
> Rafał

Cześć,
Rozmawiałem ostatnio z gościem z Adax'a na temat nagrywarek LiteOn
(sam się zastanawiałem nad 24x) i raczej ochota mi przeszła.
Wg tego gościa ta i inne 'tańsze' firmy stosują plastikowe soczewki laserów,
które po jakimś czasie, często po trochę więcej niż roku, matowieją.
Efekt oczywiście znany. Nie zdarzają się takie przypadki nagrywarkom
'lepszym'.
Ponieważ ostatnio analizowałem 24x'y LiteOn i Teaca czytując różne
wypowiedzi sugeruję, faktycznie, kupno teac'a.
Jeśli nowego to raczej 24x - wolniejszego chyba nie dostaniesz.
Teac ma 24m-ce gwarancji (wg producenta, warto sprawdzić przed zapłaceniem
w sklepie), LiteOn tylko 12m-cy --> to skądś musi wynikać ;-)
Poza tym z napędami wcześniejszymi LiteOna bywały spore kłopoty
(wg postów !!) a 24-ki są jeszcze zbyt świerze.

Dobrego wyboru
Przemek