Jak sprawdzic czy karta TV jest sprawna ?

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 20:41:50 MET

Witam.
Posiadam karte TV Hauppauge Win/TV na b848.
Kiedys za czasow Win98 karta dzialala na sterach
producenta, ale tylko przy 1-szym (!!!) uruchomieniu
jakiegokolwiek programu czytajacej sygnal z karty.
Przy 2-gim uruchomieniu i kolejnych obraz wygladal
jakby byl zakodowany...
Myslalem, ze sytuacja sie zmieni na lepsze, gdy przesiade
sie na WinXP i zainstaluje najnowsze stery. Tym razem,
zarowno na sterach producenta jak i sterach Borga, jak
i sterach uniwersalnych Ivana Uskov'a, karta nie wydaje
z siebie ani tchu, mimo, ze instalacja urzadzen przebiega
bez zarzutu i caly system widzi urzadzenia - u mnie 4:
1.bt848 tweaked WDM video capture
2.bt848 tweaked WDM audio capture
3.bt848 tweaked TV WDM crossbar
4. bt848 tweaked Phillips WDM TvTuner
Slowem: czarny ekran i koniec. Sygnal na karte podaje przez
Video Composite.
Jest jakis sposob, by sprawdzic, co jest grane z ta karta?
Wiem, ze dzialala na 100% u pierwszego wlasciciela...

--
GreG  (c)
** Fenicjanie wynaleźli pieniądze. Raz - nie sztuka. My musimy