Re: Co lepsze: S3 Virge, czy S3 Trio64 (PCI) ?

Autor: Arkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 08:38:53 MET

> To wirge ma jaka kolwiek wspomaganie 3d ? jakos tego nie zauwazylem i bylo
> to obiektem zartow';) ciekawe pewnie nawet zaimpetowanych efektow 3d > nie
posiada.

Napisałem, że _przecierała szlaki_, to znaczy, że wspierała sprzętowo
pierwsze funkcje zaliczane dziś do 3d, np alpha blending. Nie zauważyłeś
tego, bo teraz od kart wymaga się zupełnie czegoś innego, a wspomniany alpha
blending to oczywistość.
Nie zmienia to jednak faktu, że Virge GX2 była jednym z pionierów.

Pozdro,
Arkhan.