Re: Athlon XP nie działa z FSB133- Odpowiedź z AMD

Autor: Cenzor/Zrathen (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 08:17:45 MET

> Trochę do bani ta podpowiedź bo czytając na grupie dużo ludzi ma ten sam
> problem co ja i mają inne płyty itd. Dodam, że wymieniłem Biosa na
najnowszy
> temeperatura procka wg. wskazań nie przekracza 50 C. Zasilacz mam 300W
więc

a jaka masz moc na +3.3 i +5V ??? średnio 300 Watowe zasilacze podają od 150
do 180 Watt :)
wiec to moze byc problem zasilania ...

> Oto moja konfiguracja Athlon
> 1,7Ghz, Abit KG7-Lite, DDR 256mb, Viper 770, Ibm 46Gb 7200obr,. Jeżeli
> ustawie procka zgodnie z wartością na 1,7 to w windowsie 98 ( winnych nie
> sprawdzałem) po około 5 min wiesza sie system np. przy oglądaniu Divx lub
> gdy jestem w inecie ( na grach nie próbowałem bo narazie nie zbyt szybkiej
> grafiki).

zasilacz ...
i jeszcze raz zasilacz :)
u mnie np. wczoraj padl w testach kolejny "300 Watowy" zasilacz ....
nie wytrzymal obciazenia ( 2 x p3 550, gf2, 512 ram, hdd 60 BIV, cd, cdr,
lan, sound, tv, ) a teraz komp dziala na innym mniejszym ( 250 Watt ) ktory
o dziwno ma o wiele lepsze parametry !!!

Radziłbym sprawdzić na zasilaczu takie parametry jak:
maxymalny amperaz na +5V , +12, +3.3, oraz moc maksymalna na polaczonym +3.3
i +5 V

Zrathen