Re: enlight 7233

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 10:18:37 MET

"_Wojtek_" <w.zuchowskiDELETE_at_acn.waw.pl> wystukał
(news:a5a9q3$1i4d$1_at_pingwin.acn.pl):

> Nie to nie to, to o czym piszesz tez jest taka kwadratowa w
> przekroju wtyczka z czterema pinami (to tez dynda z tego zsilacza)
> a to o czym ja pisze wyglada jak polowa zasilania AT, takie plaskie
> piny w jednym rzedzie i wystajacy plstikowy cypek na srodku z
> jednej strony.

To samo mam w Chieftecu. Po prostu do 2 roznych "standardow" (skoro sa
rozne, to czy sa standardowe?) podlaczen. W sumie sa 4 mozliwosci przy
PIV: dwie, o ktorych piszesz, podlaczenie via wtyczka HDD i najmilszy
sposob: bez dodatkowego podlaczenia.
Pozdrawiam
Egghead