Co sądzicie o kartach Microstar?

Autor: Przemo (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 09:37:25 MET

Chciałbym kupić jakąś kartę graf., bo moja stara TNT1 16MB już trochę cieżko
współpracuje z moim C800_at_1136
Nie mam ochoty wydać na nią kupę forsy i nawet zastanawiałem się nad TNT2
Ultra, bo to dość szybka i w miarę tania karta ale ostatnio widziałem
GeForce2 MX400 z TV-out firmy Microstar (to dość znana firma) i pomyślałem,
że może karta ta jest lepsza od większości tych niefirmowych kart (cena ok.
330zł). Co o tym myślicie? Co najlepiej kupić aby cena nie była zbyt
szokująca (tak do ok. 300zł).
Komputera nie wykorzystuje do prof. zastosowań graficznych ani CAD, czasem
pogram ale głównie to aplikacje biurowe, internetowe, itp.
Jak się ma wydajnościowo TNT2 Pro lub Ultra do GeForce2 ?