Re: ATI radeon w Win XP i odświerzanie

Autor: Piotrek (ulatowski_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 01:46:06 MET

No właśnie u mnie nie działa!!!!!!!!!!!!
Moge sobie tylko ustawić 60 albo 70 Hz i ani herza wiecej chociaz jest lista
az do 120 hz (przy 1024*768). Klikam np: 100 i zastosuj ekran wyłączy sie
jak przy zmianie rozdzielczości i faktycznie jest napisane że jest 100 hz
ale jak włącze oSD w monitorze to dalej mam 75 hz!!!!