Re: LUDZIE!!! Jak Wy chcecie pozbyc sie postow NTG???

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 01:18:37 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "Luckydar" <luckydar_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Jak napisze sie odpowiedz na pytanie i
> NTG to malo pomoze bo ludzi sie przyzwyczajaj, ze mimo wszystko tu sie
> pomaga :\

Dokladnie to mam na mysli :-) Ale nie powinno tak byc :-( A jeszcze gorzej,
jak sie napisze odpowiedz i nie dopisze NTG :-(((

> Za pozno :|

Hmm. Sorrki, ale to naprawde nie ma sensu. Ten watek byl niedawno trzepany
bardzo dokladnie i chyba wszystko juz zostalo powiedziane. Tylko efektow nie
widac i stad ten post.

> Niestety pretensje mozna miec do sporej czesc nieuswiadomionych ludzi,
> takich co im to zwisa oraz opozycji co chce tu winde.

Hmmmm. A tego nie skomentuje. Bo to juz zupelnie inny problem.

> BTW dzisiaj weszlo w zycie www.NieTaGrupa.prv.pl :)

Aaa, widzialem widzialem. Piekna sprawa. Na pewno pomoze.

Pozdrawiam: Luckydar