hu hu ha - problemy dwa

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 00:47:12 MET

Hej

mam dwa problemy - może ktoś się już z tym spotkał:
1.- zainstalowałem XP (qpiłem sobie - a co :)) i nie wyłącza mi kompa - żeby
było dziwniej na tej samej konfiguracji W2K chodzi spokojnie i wyłącza kompa
(żadnych zmian w biosie ne robiłem)
2.- wziąłem jeden dysk (ibm 120GB) i podzieliłem na 4 partycje (pod W2K -
disk managmentem) - wszystkie zrobiłem jako primary (nie ma extended). Po
fakcie chciałem zmienić wielkość partycji lecz niestety nie udało się -
pqmagic (v6) pisze że jest za dużo błędów) sprawdzenie dysku pod win niczego
nie wskazuje - to samo pod PQMagiciem wywala mnóstwo błędów na każdej
partycji - co z tym fantem zrobić ?

--
p0zdrawiam
p0li p0li_at_poczta.onet.pl