Jak to jest z FCPGa i PGA czy PPGA

Autor: Sara_tu (sara_tu_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 00:04:09 MET

Głupie pytanie ale:
mam w płycie Clayton wsadzony proc PIII 700 na fsb 100MHz i to jest gniazdo
PGA albo PPGA-nie wiem czy jest jakas roznica jesli tak prosze napiszcie
jaka?

Płyta obsługuje magistrale 133MHz i teraz mam pytanie czy moge wsadzic np.
proca PIII800 na fsb 133 ale z oznaczeniem FCPGA. Jaka jest roznica miedzy
tymi gniazdami i czy koniecznie musze kupowac przejsciowke. Kiedys widziałam
ze ktos wkładał do gniazda PPGA czy PGA PIII na FCPGA i to chodziło. Proszę
wyjaśnijcie jak to jest i czy ruszy mi ten proc. Dzięki.