Re: wyższo?c intela na amd i odwrotnie

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 23:29:57 MET

On Thu, 21 Feb 2002 18:04:40 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Niezupelnie, raczej najslabiej zbadanym :)
Bobma z opoznionym zaplonem?

>Heh, to czemu na Athlonie jedziesz? ;) (mam nadzieje, ze masz AMD-ka :) ).
Bo wciaz baaaardzo wielu twierdzi, ze to sprzet niestabilny,
nienadajcy sie do zadnych poza eksperymentalnymi zastosowan. :-) Ja
udowadniam, ze jest inaczej. ;-)
A tak bardziej serio to AMDki uzywam na przemian z Yntelami juz od
czasow DX4 100Mhz. Pamietam, ze jak kupilem K5PR100 to sie niektorzy
patrzyli jak na wariata :-)
Przez chwile nawet CX PR120 mialem. To byl dopiero sprzet.
A najbardziej alternatywna to byla Amiga (do dzis na chodzie) :-)

>Jakby jeszcze nie podgrzewal atmosfery tak skutecznie (potem to AMD
>zmalpowal) to byloby juz calkiem milo.
AFAIR to w ostatnich wersjach chyba zmienili technologie produkcji co
pozytywnie wplynelo na problem nadmiaru ciepla.

Tak BTW to moj znajomy postawil na CX PR233 i plytce na MVP3 serwer i
wbrew opiniom "fachfcow" osiaga na nim doskonale uptimey.

Pozdrawiam
GLide