Ultracichy server [NOWA OBUDOWA]

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 07:42:33 MET

Witam,

Z tego co widziałem temat jak najcicheszegio peceta
przewijal sie na grupie juz nieraz. Nawet i ja raz zapodalem
taki topic. Mozna było zrezygnowac z wiatrakow wszedzie
poza obudowa. Okazuje sie ze jednak, ze istnieje obudowa
ktora nie ma wiatraka w zasilaczu [!] a do tego procek jest
chlodzony ciecza :)) i chyba nawet bedzie / jest (?) seryjnie
produkowana.

Some nfo:
====================
Fanless cooling
100% fanless means: No turning parts, no moving components, no air
circulation! The CPU is fluid-cooled. Cooling takes place via cooling fins
at the side of the chassis.
IntelR processors
up to 1,266 GHz+
AMDR processors