Philips, Nec, a moze inna niedroga 17''

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 22:14:51 MET

Witam

przymierzam sie do kupna niedrogiego monitora i zastanawiam sie nad NEC
75F, albo nie plaski ale duzo tanszy model 721, i philipsy 107t21,
107s21, 107e21, w sumie to nie wiem czy warto doplacac do plaskiego
monitora o identycznych parametrach jak "lekko wypukly" (nec 75F <>
721) myslalem tez o MAG'u albo Hitachi ale cena jest troche za wysoka -
czyli okolo 1000 zl, a moja granica to max:: 900 zl
co do LG, Samsung'ow, AOC, i innych podobnych marek - jakos nie mam
przekonania

z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Krzysiek