Re: Plyta Acorp 6LX66

Autor: zdjw_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 23 Feb 2002 - 21:55:05 MET

> sterowniki ?? do czego ?

OK. Rzeczywiscie za malo precyzyjnie. Chodzi mi o sterowniki, ktore dostarczane
sa razem z plyta glowna pod windows. Windows 95 OSR2 nie widzi mi drugiego
kanalu dyskowego. Nie jest rowniez rozponawana nagrywarka, ktora dolaczona jest
do rugiego kanalu. Chociaz jest widoczna podczas POST. Pomyslalem, ze wine
ponosi brak sterownikow dla tej plyty glownej (w moj komputer->panel sterowania-
>system->sprzet widoczne sa znaki zapytania symbolizujace nierozpoznane
urzadzenia; jednym z nich jest bridge PCI). Wydaje mi sie, ze instalacja
powinna pomoc.

Szukalem na stronach Acorp, ale nic nie znalazlem oprocz informacji
technicznych na temat tej plyty.

Pozdrawiam.