LUDZIE!!! Jak Wy chcecie pozbyc sie postow NTG???

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 20:57:08 MET

Witam!
Byla tu niedawno dluuuuuga dyskusja na ten temat pod tytulem "DO WSZYSTKICH,
KTORZY CZYTAJA GRUPE PL.COMP.PECET". Ale co? Zagladam na grupe i widze kilka
watkow dotyczacych programow, softow, systemow... i co dziwne - w wiekszosci
przypadkow sa konkretne odpowiedzi i to w dodatku bez odpowiedniego
komentarza. No i po co to wszystko? Tak chcecie sie pozbyc niepotrzebnych
postow? I po co bylo sobie jezyk strzepic? Sam pisalem kilka razy cos NTG,
ale na ogol bylem tego swiadom i robilem to dlatego, ze gdzie indziej nie
uzyskalem pomocy. Jednak staralem sie przynajmniej z gory przeprosic. Tu
jest DUZA wiedza; znacie sie na rzeczy. Ale jesli tak bedziecie robic i nie
przestaniecie udzielac odpowiedzi na pytania o OE np., to wybaczcie...
Pretensje tylko do siebie. Ja np. nie chce na tej grupie czytac o czyms, co
jej nie dotyczy. To tyle - takie moje wlasne wnioski. I nie mam zamiaru
wszcynac tu nowej dyskusji NTG na temat postow NTG. Pomyslcie moze nad tym,
co?

Pozdrawiam: Luckydar