Cooler-który kupić?

Autor: S.J. (stj_at_go2.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 18:47:07 MET

Witam wszystkich.
Przymierzam się do zakupienia jakiegoś coolerka, bo ten co mam troche mi za
bardzo przeszkadza (zwykły Titan 7000 rpm). Przeglądałem oferte kilku
sklepów internetowych i wybrałem trzy które przynajmniej z opisu spełniały
by moje oczekiwania.
1. TITAN TTC D5TB
2. DRAGON ORB 3 (LOW NOISE)
3. THERMALTAKE VOLCANO 7
Oczywwiście ze zrozumiałych względów byłbym po stronie Titana, ale może
warto jednak dać drugie tyle kasy (albo i więcej) i mieć któryś z
pozostałych. Posiadam Atlona XP 1500+ na ECS K7S5a. Czy wogóle ktoś z
szanownych grupowiczów używa na tej płycie któregoś z tych wentylatorów i
zechciałby się podzielić ze mną swoimi opiniami? A może ktoś zna jakieś
inne, ciche modele, które warto by było nabyć? Czy w/w coolery bez problemu
można zamontować na mojej płycie? Będe naprawdę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.