Re: Karta graficzna - czemu nie działa ?

Autor: szwaczu_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 23 Feb 2002 - 16:29:10 MET

> Mam podobny problem (patrz pare postow wyzej ;-) ) Znajomy fachowiec
podrzucil mi
> pomysl, ze byc moze karta wymaga wiekszego napiecia (3,5V) niz daje plyta
(1,7V).
> Osobne zasilanie? ;-)
> Stare karty podobno tak mialy. Mi nie chodzi Matrox G200 z Soltekiem 75DRV2 :-
(

Jeśli wierzyć mondrej książce (Anatomia PC) to mam złącze 3.3V (tzn.
przedziałkę mam z przodu a nie z tyłu).
Aha i jeszcze nie da się włożyć wtyczki od monitora.... ;)
Blaszki w środku się jakoś tak poprzemieszczały, że jest to nie możile.
I w związku z tym jeszcze jedno pytanie czy zwarcie na gnieździe do monitora
może unieruchomić całą kartę ???

szwaczu