Ten wspaniały cd teac (i audigy)

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr.wytnij.to_at_astercity.net)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 15:36:05 MET

Zakupiłem sobie te 2 cuda i już nie mogę
1: nie zobaczyłem sobie gdzie jest line in i out i mikrofon, a nie chce
mi się wyjmować

2: wykrył mi urządzenia ale nie widzi sterów (w2k i 98)
Faktycznie dla niektórych katalogów są błędy urządzenia we/wy itp
i wogóle jakoś windows tak dłużej myśli

3: Robie 2x upgrade firmware cd pod w2k, trwa z 5 minut, po restarcie
nie widzi cd, pod odłączeniu zasilania ufff widzi, ale nadal wersja jest 1.0
Robię upgrade pod 98, parę sekund i się udało

4: Nadal nie może wejść do tych cholernych katalogów

5: myśle przeinstaluję sterownik do cd, nie widzi płytki i paru innych
zresztą też - błędna funkcja
Odpalam 98 - na płytce widzi track01.cda z datą '95 rok

Any ideas ?

Arek