Re: Składanie serwera

Autor: duronek (duronek_at_ant.btk)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 00:08:59 MET

Ale wydajnosc oferowana przez OSy przynajmniej teoretycznie jest mniejsza,
lub powiedzmy porownywalna, przy wiekszym obciazeniu CPU. WIadomo
rozwiaazania softwarowe zawsze przegrywaja z hardwarowymi (zakladajac
prawidlowe dzilanie hardwaru).

Sam mam ABITA KT7 RAID i w sumie to z niego nie korzystam ale...
podlaczylem pod ATA 100 (RAID-HPT 370) swoj dysk i pod win 98 HD-TACH
wskazal mi zuzycie CPU na normalnym poziomi - tj. rzedu 10 %.

Pod win2K Adv. Server mam juz 60%. Pewnie to wina sterowniko, czy moze ktos
mial podobne problemy i je rozwiazal? Problem nie jest dotkliwy poniewaz mam
tylko jednego twardziela i na ATA 66 chodzi bez problemow, ale jesli kiedys
wloze 2giedo ATA 100 lub 133 to chcialbym wykorzystac przepustowosc ATA 100
na moim HPT.

--
*   Pozdrówka od Duronka :=)    *