Re: Zasilanie karty graficznej spoza plyty glownej - mozliwe???

Autor: Piotr Molski (pmolski_at_saxon.pip.com.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 14:06:13 MET

Witam,

Radoslaw Sokol wrote:

> Niemożliwe. Chipset KT266 obsługuje uniwersalny slot AGP z
> zasilaniem i sygnałami zarówno 3.3 V jak i 1.5 V.
>
> Skąd taka koncepcja? I jak objawia się problem?

Problem: montuje karte MatroxaG200 w slocie AGP, podlaczam monitor odpalam
komputer. Slysze podnoszacy sie system, monitor caly czas jest czarny. Musze
wylaczyc komputer "z guzika" i zainstalowac stara karte. Przy zwyklej karcie
ATI monitor dziala.
Pomysl ze zlym zasilaniem wyszedl od kolegi, ktory pobieznie przejrzal
instrukcje plyty glownej - gdzies mu wpadlo w oczy zasilanie AGP 1,7V.
Problemem moze tez byc zle ustawienie biosa (chyba)...

pozdrawiam
Piotr