Re: VHS --> pc

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 13:14:06 MET

Użytkownik "Kazik" <kazikos_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Aha, zapomnialem dodac, ze mam do wydania sporo kasy tylko na ten cel (do
> 1000 zl). To moze byc jakas specjalistyczna karta, nie bedaca karta
> graficzna.

* Nie mogę się dostać na Twojego mejla, dlatego
pozwolę sobie napisać na grupę :

Właśnie sprzedaje kartę do tego celu :o)
Pinnacle Studio DC-10plus - zgrywa pełny obraz PAL
lub NTSC w pełnej ilości klatek ( 25 i 30 kl/sek ),
do tego wbudowany sprzętowy koder/dekoder,
do tego oprogramowanie do montarzu filmów ( pełne ).
W razie co karta współpracuje z profesjonalnymi aplikacjami
( typu Adobe Premiere ).
Cena - 850 .
Karta jeszcze na gwarancji - kupiłem ją, żeby zgrać
i zmontować kilkanaście filmów ... teraz potrzebna jest mi gotówka ...
Karta zdobyua wiele nagród.
Ma wejścia i wyjścia zarówno s-video, jak i video.

Przepraszam niezainteresowanych :)

--
Pozdrowionka!