Re: Matrox G-450DH i wyjście TV

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 11:36:44 MET

"bruce lee" <brucelator_at_wp.pl> wrote in message
[...]
> jest na stronie matroxa (skoro masz dostęp do newsów powinieneś mieć i do
> www) - wystarczy troszkę się wysilić

Dzięki brusli za podpowiedź, ale sądziłem, że grupy dysk. są m.in. po to bym
nie musiał przekopywać całych stron Matroxa i innych jeśli ktoś już to
zrobił
przede mną. Wertowałem już stronę Matroxa na ile pozwalają łącza TPSA
i nie znalazłem. Cóż, widać nie jestem tak wytrawnym poszukiwaczem jak ty...

MS