ATI radeon w Win XP i odświerzanie

Autor: Piotrek (ulatowski_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 10:47:32 MET

Być może ten problem był już tu poruszany ale nie miałem czasu poszukać
archiwum grupy a pomoc potrzebna mi jest natychmiats.
Oto mój problem:
Zainstalowałem dziewczynie Win XP na kompie
płyta Abit SAR-6
1 mhz Pentium III
grafika Ati Radeon 256 VIVO 64 mb
monitor iiyama 410 (17'')

Sprzęcik całkiem dobrze chodził pod ME ale dziewczyna zarzyczyła sobie
czegoś nowego (trzeba dbac o kobiety nie?)

No i problem jest taki: podczas normalnej pracy odświerzanie ekranu chociaż
ustawine na 100 Mhz we właściwościach monitora (przy 1024*768) jest równe 75
hz i ani herza więcej (tak pokazuje OSD monitora no i obraz trochę miga).
Żadne ustawianie we łaściwościach ekranu nie pomagają (85 hz, 90, 120 hz
przy mniejszej roździelczości) zawsze jest 75hz. WIEM że są problemy z grami
pod Win XP (odświerzanie 60 hz) ale myślałem że nie dotyczy to normalnej
pracy!!

Jak sobie z tym dać radę????
Jakieś linki do solucji?
Jakaś POLSKA strona o ATI?