boot z cd pod dosem

Autor: moped (atw2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 09:32:11 MET

Posiadam plyte asus p2b-L i za nic w siecie nie moge (pomimo ,ze biosie jest
boot jako pierwszy z CD) uruchomic instalki danego softu bezpossrednio
poprzez boot
Pisze ,ze no emulation Atapi type 00
bios mam najnowszy i nic, musze wkladac dyskietke sys np. ME i dopiero wtedy
startowac cd rom z pod dosa, czesc softu jednak sie nie uruchamia z pod
dosa ,a tylko poprzez boot bezpsorednio z CD przy stracie kompa (np. XP)

Co robic ?? nie mam mozliwosci zainstalowania niektorych programow