Re: Temperatura..?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_rogers.com_!_)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 06:30:52 MET

"bialyx" <bialyx_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Aha! Zapomnialem dodac, ze mam takze zainstalowane coolery softwarowe:
> Via Hardware Cooler, Waterfall, CPU Cool, i Rain.
Ahh, zawracasz sobie glowe takimi cudami:> Najlepiej puscic klienta
seti_at_home, a nie marnowac moc procesora. U mnie nieobciazony procesor
(tzn gdy system go obciaza w 1-2%) ma srednio 43stopnie (d800 na
'pudelkowym' wiatraczku), a gdy przez caly czas ma 100% (seti) jest o 2
stopnie wiecej.. Czyli nie warto sie takimi bzdurami wogole przejmowac
jak 'soft coolery'. A tak jeszcze jest jakis z tego pozytek.
Jakas temperaturowa obsesja.. Co za roznica czy procek ma 30 czy 50
stopni? Poki dziala jest ok:)

--
Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming