[OT] Jak podlaczyc drukarke sieciowo ( lokalnie ) ?

Autor: woozek_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 23 Feb 2002 - 02:22:06 MET

Sorki ze na grupie , ale tylko tą czytam :) ...

Znajomy ma 2 kompy ...starszy i nowszy :) ... i jedna stara drukarke ... ktora
x czasu temu byla podłaczona przez Panów z Optimusa w nastepujacy sposob ,,,
LPT do starego kompa a do nowego kabelek z okrągłym zakonczeniem i wpiete w
karte sieciowa ( chyba ... oprocz wejscia jest jakas diodka i tyle ... ) ...
teraz komp ( nowy ) byl w serwisie ...gdzie jak to zwykle bywa sformatowano
dysk ,zainstalowano Windowsa i oddano kompa jako "sprawny" ... wszystko byloby
pieknie oprocz tego ze nie da sie teraz drukowac z "nowego" kompa ... kabelek
podlaczony ... cos tam poklikalem w opcja siec zaznaczajac opcje "udostepnienie
plikow i drukarek " .... i nic ... dalej nie działa ... jak kilkam "dodaj
drukarke" i wybieram "sieciowa" to pojawia sie okienko "sciezka sieciowa oraz
kolejki " i nie wiem co tam wpisac :( a jak klikam tam przegladaj i
nastepnie "siec" ... to nic sie nei dzieje ... moge sobie klikac do ....

Na "starym komputerze" znalazłem nazwe kompa ... i przepisalem do nowego ...
ale tez nic ... nie ma nazwy grupy roboczej ...ale nie wiem czy to cos da ...

POMOCY :) mailto:wozek_at_link.pl - prosze osoby ktore moga pomóc o mail :)
Dzieki !

DOminik