Re: ktora karta graficzna ?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 01:58:46 MET

> nowoczesnie i szybkie . 8500 to b nowoczesna karta i szybka. ,mx
wypada
> kiepsko z 3 ostatnimi ati !

To ja może trochę o Matroxach ;) Bardzo dobre karty, świetna jakość
obrazu.
Tylko trochę wolniejsze od GF2MX. Właściwie to nawet trochę więcej niż
trochę.
Ale w Quake III można jeszcze na tym pograć. Chociaż niektórzy uważają
że
przy mniej niż 120 fps nie da się grać ;) Ja jednak sądzę że 35 fps
wystarczy.
Jeśli się ze mną nie zgadzasz to zapomnij o Matroxach.

Wonder